Alla inlägg under augusti 2012

Av martinap - 31 augusti 2012 12:12

HEJ SVERIGE!

jag är tillbaka!


jag har haft en uuunderbar vecka! har ätit massa gott, badat i havet och njutit av solen! dock i skuggan vissa dagar.. för det har varit väldigt varmt under veckan. lägsta temperaturen dom mätte va nog igår när vi åkte hem. då var det "bara" 28 grader i skuggan/32 i solen. högsta tror jag var i måndags.. då hade vi 37 grader i skuggan och 43 i solen! puh! snacka om att det var varmt då! bodde typ i poolen hela dagen. men det var ändå väldigt väldigt skönt!

så vad har jag gjort under veckan? 

fredag- tisdag: bara solat, badat (ja, ni fattar)

sen i onsdags stack vi iväg på random shopping med bussen till en stad som heter Sitia. hittade en super snygg svart shortsdress med skärp där. i love it! (lägger ut bilder när min mobil vill fungera igen)

men iallafall... sorry att inlägget inte blev så långt, men jag är super trött idag efter allt resande igår så.. bloggar lite mer när jag inte är så trött!


 

Av martinap - 28 augusti 2012 14:00

the last one!


vi hörs om ett par dagar! :D

Av martinap - 26 augusti 2012 15:00

some more music for you!

Av martinap - 23 augusti 2012 11:30

ni kommer få 3 låtar under veckan att lyssna på.. kanske inte dom bästa ever, eller hetaste just nu, men man blir iallafall glad! och på danshumör.. hehe.

Av martinap - 21 augusti 2012 22:49

igentligen var det meningen att vi skulle åka till arlanda på torsdag natt/morgon, men nu blire så att vi åker redan imorgon kväll! så jag kommer gå till skolan, hem en sväng och äta lite, sen åker vi! vi ska bo på nått hotell en natt, och på torsdag morgon tar vi typ tunnelbanan eller nåt sånt mot arlanda.

hela kvällen nu har jag akut packat ner det sista som igentligen skulle ner imorgon! men det gör inget! tror det mesta är med, resten är sånt jag stoppar ner innan vi åker.. (hårborste, smink, deo ect.)


tyvärr har jag inte hunnit fixa några tidsinställda inlägg, så ni för klara er en vecka utan uppdatering härifrån.. men det är ni väll ganska vana vid nu va? eftersom jag inte är världens bästa bloggerska direkt.. haha!

men iallafall.. hoppas ni får en underbar vecka!

kjam så länge!


 

Av martinap - 21 augusti 2012 14:25

den här dagen gick just från att vara en vanlig, tråkig skoldag med tråkigt prat- till att bli den BÄSTA dagen på länge! (tyvärr kan jag inte berätta varför....)


men iallafall.. ännu en tråkig skoldag har passerat. vi börjar ju jobba först imorrn, så idag har vi pratat om "likabehandlingsplanen" heeeeela dagen. snacka om seeegt! fast vi fick sluta tidigare, och det va ju skönt! 

men nu ska jag städa lite, och packa ner det sista i min väska som jag ska ha på flyget. 2 dagar, så åker vi! :D


 

Av martinap - 20 augusti 2012 19:46

oh god! har jag verkligen börjat 9an?! känns helt sjukt! 

hade väll en helt okej dag idag.. fick sluta 13.20 istället för 15.20, som det står på nya schemat, eftersom det var första dagen i skolan. men guuud vad jag avskyr vissa dagar! iallafall när vi slutar.. på måndagar slutar "jag" 15.20 (en grej med franskan, så bara jag och sofie är kvar av hela klassen) sen på tisdagar-  sovmorgon till 08.50 (pga språk där med )sen sluta vid 14.20 onsdag- 15.15, torsdag- sovmorgon till 09.00 och slutar 15.10 och fredag- 14.20 så jaa, långa dagar i 9an. men men, det är väl bara att stå ut. jag menar, ett år till här? det klarar jag! :D

men iallafall.. helt okej dag, med invigning av skolan efter ombyggnationen, tårta och inga lektioner! vad ska man klaga på? vet inte riktigt vad vi ska hitta på imorgon, men något speciellt skulle det bli iallafall. lektionerna drar igång på onsdag, och sen är det äntligen torsdag! längtar så jag nästan spricker! ^^


nu ska jag smsa lite mer med alicia, och kanske svara på facebook.. haha!


 

Av martinap - 19 augusti 2012 14:11

måste bara skriva en sak som wilma (5år) sa till mig nyss, så söt haha!

 

jag: (sitter vid datorn)

wilma: (leker för sig själv på golvet)

men helt plötsligt tittar hon upp och tittar rakt på mig..

wilma: martina, får jag fråga dig en sak?

jag: visst, vad är det?

wilma: varför är du så söt?

jag: jag vet inte.. varför är du så jätte söt?

wilma: (börjar skratta) jag är inte söt, men du är!

jag: aww hahaha!

 

knäppa söta unge! <3

 

 

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min lilla galna blogg.
Jag heter Martina, och är född april- 1997.
I min blogg får du läsa om allt jag kan tänkas komma på.
Hope you like it!

bloglovin

Follow on Bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

RSS

topplista


Ovido - Quiz & Flashcards