Alla inlägg under juli 2012

Av martinap - 31 juli 2012 14:54

 



tänkte börja med en "visste du att..?" varje dag! ifall jag inte bloggar så mycket, så får ni (kanske) ändå lite roliga saker att läsa!


 

Av martinap - 31 juli 2012 11:06

hur är det med er då?

med mig är det iallafall bra! sitter på mitt rum med mina kusiner, som är är och hälsar på igen, och väntar på att det ska sluta åska så vi kan få igång internet igen! just nu är jag uppkopplad mot nåt konstigt internet som bara dampar hela tiden. jätte jobbigt! men, sånt är livet ibland right?

vet inte riktigt vad som händer idag... ska nog bara ta det lungt nu på förmiddan, och sen ut och springa på eftermiddan. men jaja.. nu ska jag nog mysa ner mig i en gosig filt och läsa en stund.

ha en bra dag!   


 

Av martinap - 30 juli 2012 16:58

det finns fler facebookgrupper än vad det finns människor i hela världen?


   


Av martinap - 30 juli 2012 16:11

ny blogg! ny sida! ny start!

här hamnade jag. på 'bloggplatsen.se'. va så trött på att 'blogg.se' gjorde om saker hela tiden, och särskillt den nya designen! fyy! blev jätte arg när jag såg att dom hade gjort om alla stil- och kodmallar. jag menar, jag hade precis lärt mig allt som behövdes i kodväg till bloggen, vill jag då sitta och lära mig helt nya koder? NEJ TACK! då byter jag hellre blogg-sida! så hej då 'blogg.se' och hej 'bloggplatsen' :D

och jag måste erkänna att den här sidan är myyyycket bättre än 'blogg.se'! det är lättare att hitta, man behöver inte lära sig massa koder, och man behöver inte krångla med designen i flera dagar! här är det bara att trycka på lite knappar så fixar sig designen själv typ! den jag har nu fixade jag på typ 2 timmar! och den blev väll ganska bra, trots allt! ^^

men jaa, ny bogg, ny start! ska börja blogga några gånger i veckan nu! ibland varje dag (beror på vad jag vill/orkar)

men men, ha det bra


 

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min lilla galna blogg.
Jag heter Martina, och är född april- 1997.
I min blogg får du läsa om allt jag kan tänkas komma på.
Hope you like it!

bloglovin

Follow on Bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

RSS

topplista


Ovido - Quiz & Flashcards